1258011.jpg

Minä oon saanut luonnonmukaista ruokaa, josta pidän oikein kovasti ! Koska mun pikkuhampaani ( Mamma sanoo niitä pirunteräviksi?!?) ei vielä ihan pysty silppuumaan näitä kanansiipiä (sanomalehteen uppoavat kyllä oikein hyvin!) , toivat Marja ja Susanna ja Mese mulle murskattuja siipiä...mä kyllä mietin, että mahtoivatko ne itte pureskella niitä koko matkan tänne ?!? Sitten kun mä illalla söin sitä siipimömmöö, niin Mamma tuli siihen jonkun härvelin kanssa, joka naksahteli... se kuulemma liittyy mun tapakasvatukseeni jollain tavalla.

 

1258023.jpg

Ja Mese tuli tietty leikkiin mun kanssa, voi jukra että se on ihku kaveri, oikee trinssi <3 tällaiselle trinsenssalle kuin mä olen <3!

 

1258069.jpg

Meillä oli Mesen kanssa tosi kivaa, ja me leikittiin ihan hirrrrveesti ! Mese olis halunnu leikkiä semmosta leikkiä, et se kiipee mun selkään ja sit sen peppu alkaa heilua villisti...Mut mua ei sit oikeen huvittanu sellanen leikki...

 

1258030.jpg

Mese suostu sitten leikkiin kaikkee muuta kivaa ; Hippaa, pure koottia ja pure kleinia,sit me koitettiin et pystytäänks me pyöriin niin nopsaan, että ei nää mistä toinen alkaa ja mihin toinen loppuu. Aika hyvin onnistuttiin!

 

1258032.jpg

Sitten kun Mese lähti kotiin , nii mun tuli tietty kauhee ikävä...onhan se niinku mun ikioma poifrend... No sit mä kuulin, et mein Anni oli kuullu sen kaverilta, joka oli kuullu kaveriltaan, et kun prinsessa ottaa prinssin, niin sitten se tulee pulleeksi... Enhän mä oo yhtään pullee, enhän?

 

1258040.jpg

...Ja Pebakin näyttää toooosi hyvältä, eiks jeh?

Tänään sitten sain herkuksi grillattua Broilerinmaksaa! Ja Mamma toi mulle sydänkorun jossa on timangeja ihan kauheesti koska oon niiiiiin makee! Mä aioin laittaa sen kun meen kattoon mun poifrendiä maanantaina...

Eilen Mamma ja Anni paisto mulle ja kamuille koiranpipareita kun tänään oli Edin synttärit ! Ja sunnuntaina me saadaan kakkua, kun on Pepin synttärit, ja samalla juhlitaan Edin ja Netan synttäreitä! Namnam!

Raukkaudella Kerttu

P.S: Kynnet on leikattu, en rimpuillut yhtään ja muutenkin oon ollut tosi kiltti!