1308868.jpg

Tässä minä olen kanoja hoitamassa, tarkkailen parhaillaan veden laatua...

1308869.jpg

...Ja puputkin hoitelin samalla reissulla :o) Ne siis ei oikeesti pelkää mua, vaikka oonkin tällainen pikkususi !

1308871.jpg

Sit me käytiin kattomassa mun Iskää! Kattokaa kuin komee Isi mulla on! Vähänks mä oon ylpee!

1308882.jpg

Ja Tässä on mun Äiskä! Siis eikö ookin kaunis? ...

1308883.jpg

...Eipä siis oo ihme että mäkin oon näin ihku! Pusuja Isille ja Äipälle <3 !

1308872.jpg

Iskä toi mulle tuliaisiks ihanan ikioman sammakkoprinssin ja tämmösen herkkuluupan, jonka kanssa kului mukavasti ilta :o)

1308876.jpg

Koska mä olen prinsessa, pitää mulla olla omat kurpitsavaunut ja kuski.  Usein kuski kyllä unohtaa mut kyydistä, ja silloin mun pitää ajaa sitä takaa ja roikkua housunpuntissa ja äristä ja väykyttää, kunnes se pysähtyy ottaan mut kyytiin.

1308877.jpg

Ja tässä meillä on tyttöjen juttuja mun lempparivinkulelu-Annin kanssa, joka myös leikkii prinsessajuttuja mun kanssa... Se lupas viedä mut missikisoihinkin, ja musta kyllä tuntuu että meistä tulee aika hyvät kaverit!

Rakkain terveisin Keettu