1250140.jpg

Täällä mä nyt sit oon, uudessa kodissa ! Vähän itkin alkumatkasta, mutta loppumatkan vedin sikeitä... Ihan hyvin ovat muutkin sopeutuneet, ja leikkineet mun kanssa!

1250114.jpg

Mun oli KAUHEE nälkä kun tultiin kotiin, ja sain kyllä heti massullisen ruokaa. Sitten mä menin pihalle, ja kakkasin sinne. Oisin vähän lähtenyt tutkiin pihaa, mut sit Mamma kantoi mut jo sisälle. Ransukin oli vahtimassa mua ulkona...

1250143.jpg

Tämä kaveri tässä on Netta-mummu, se vähän örisee mulle, mut niin se kuulemma on tehny muillekin pennuille aluksi. Mä tässä viattomana kaivelen leivänmurua...

1250115.jpg

Tässä Edi oli muka nukkuvinaan... Hetken päästä se tuli mun viakkuun omaan petiinsä köllötteleen :o)

1250135.jpg

Tässä oon mä mun parhaan tyttökamun kanssa, Peppi on ihan yliveto! Me on jo leikitty vaiks kuin paljon! Äsken mä sain napattua siltä lelun, ja sit kun se yritti saada sen takaisin, niin mä ärisin ja vilistin karkuun... Mamma meinas tukehtua nauruun :oD

1250119.jpg

Tässä me leikitään...

1250145.jpg

Rottiakin on !!! Ja luuppia!

1250130.jpg

Tämmöisiä Lehmiä löytyy ihmistenavien huoneista...

1250126.jpg

Yhtään ei ole viirottanut, pikkupikku hepulin sain tolta lehmältä ;o)

1250150.jpg

Päiväunetkin tuli otettua. Ja sitten söin taas. Ja kävin pari kertaa pissalla ja kakalla.

Kissakin täällä on, ja kaneja ja kanoja, mutta niistä lisää huomenna... nyt tarttee mennä pussaileen Mamman kanssa. Nää on kaikki täällä nääs ihan rakastuneita muhun !